See kõik on pingutust väärt

Läti MV öine
Enne võistlusi sain kätte enda uue lambi. Esmakordselt seda nähes ehmusin ära, et miks see nii väike on, kuid valgustab see korralikult! Olin kõige esimene võistleja, kes metsa läks. Esimesse punkti tegin natuke üle nelja minuti viga, kuna pea oli laiali otsas ja ma ei lugenud korralikult kaarti. Punktis sain kokku enda järel startinud võistlejatega, kellega kogu raja vältel suuremal või vähemal määral kokku puutusin. Tervel rajal kogunes veel korralikult lisaaega.. Minu orienteerumisoskus tundus olevat allapoole 0.
OK Arona Cup
Mõeldes eelmise õhtu vigadele, proovisin rada läbida ilma suuremate vigadeta, mis enam vähem ka õnnestus. Mõnedest natuke valedest valikutest siiski hoiduda ei suutnud ning liikumiskiirus polnud ka suuremat sorti asi. Teisel päeval oli joosta väga raske ning mõned hooletusvead ei jäänud tulemata.. Kulgesin kuidagi lõpuni. Vaadates selle päeva tulemusi, siis oleksin N20 klassi samuti võitnud, kuid mis see loeb kui ise orienteerumise poolega rahule ei saa jääda.
Ilves-3
Stardiprotokollist nägin, et minu põhilised konkurendid võistlevad N20 klassis, mis siis ikka, teen oma jooksu. Mäletades veel eelmise aasta EMV tavarajal tehtud vigu, oli plaan neist hoiduda ja rahulikumalt võtta. Esimesel päeval kulges kõik hästi. Raja algus oli kerge, mööda teid ja nende kõrval punktid - võistlusele sisse elamiseks see mulle sobis. Neljandasse minnes hakkasin endas kahtlema ning läksin mäe nõlva pealt üles välja, et oma asukohas kindel olla. Raja lõpp sujus normaalselt. Teisel ja kolmandal päeval alustasin ilmselt liiga kiirelt ning sellest tulenevalt tegin ka esimeste punktidega suured vead. Edasi võtsin hoogu maha ja kulgesin kuidagi lõpuni..
Tulemused
Eesti MV lühirada
Aeg: 28:13
Rada: 2,8km
Koht: 4./11.
Raja alguse võtsin rahulikult, et mitte teha selliseid vigu nagu ma ilves-3'l tegin. Edasi läks isegi normaalselt, kuni 7nda punktini, mil ma hooletu kaardilugemise tõttu liiga palju vasakule hoidsin ja kergelt segaduses olin. Lisaks punkti vahetus läheduses, jõudsin viimase kaevikuni, kuigi enda arvates ma nii kaugel veel ei olnud - minut lisaaega. Etapiaegu vaadates olin ma veel selles punktis liider. Kaheksanda võtsin rahulikult ning üheksandasse minnes hakkasin endas liiga palju kahtlema. Jooksin järsku vasakule, kuna arvasin enda olevat kaldunud paremale. Soo, puud, ronimine ja äkki jõuan sihini, mis on punktist natuke üle 100m eemal. Lähen tuldud teed tagasi hoides kergelt vasakule ning saan punkti kätte. Kaotust pea 3 minutit. Seejärel viimane punkt ja finiš. Kurb aga tõsi oli see, et olin esimene kes poodiumilt kõrvale jäi...
Tulemused
Kahjuks juhtus nendel võistlustel üks kurb õnnetus. Sügav kaastunne lähedastele!

EMV n/v teade
Aeg: 39:00
Rada: 4,4km
Koht: 2./8.
Pidin jooksma esimest vahetust, kuna Silvia ja Laura ei olnud nõus seda minema. Teadsin, et pean rahulikult startima, et hoiduda sellest, mis ma varasemalt teinud olen - täiskäik sisse ning esimeste punktidega suured vead, mil kõik teised võistlejad eest minema saavad. Esimese punkti juures tegin väikse lisakaare, kuna hakkasin liiga alla minema. Teise punkti minnes nägin veel konkurente, kuid edasisel rajal olime koos vaid Piretiga Peko võistkonnast. Üritasin jooksuga eest ära minna - ei suutnud, tahtsin lasta tal ees minna ja siis oma jooksu teha, kuid ei saanud, kuna ta hoidis minuga alati silmsidet ja tuli sinna kuhu mina läksin. Lollused üheksanda ja kümnenda punktiga tegi ta muidugi kaasa ja lõpuks võitis avavahetuse tänu kiiretele jalgadele. Silvia, kes käis hiljuti mandlioperatsioonil ja pole seetõttu saanud korralikult trenni teha, pingutas korralikult lõpuni ja Laura tegi samuti tubli jooksu. Tulemuseks teine koht Peko noorte järel ja Kape ees.
Tulemused
 






Balti MV tavarada
Aeg: 64:00
Rada: 6,1km
Koht: 11./21.
Kohutavkohutavkohutav. Ma tundsin juba enne starti minekut, et pea on üle kuumenenud ja midagi head see ei tõota. Täpselt nii. Esimese punktiga juba 6 minutit viga. 6 minutit!!! Ma ei tea kus ma ära käisin, viimaks läksin tee peale välja, kuid ka siis ei saanud ma punkti esimese korraga kätte. Sain punktis kokku enne ja peale mind startinud võistlejatega. Motivatsioon langes peaaegu nulli. Järgmise punkti võtsin teistega koos. Kolmandasse minnes lasin neil end esialgu juhtida, mis polnud ilmselgelt hea mõte, kuna nad tegid hoopis teistsuguse valiku kui ma ise plaaninud olin. Tundsin kuidas nad jooksuga eest ära lähevad. Raske oli. Millegi pärast jooksid nad otse edasi, mina võtsin suuna punkti peale ja edasi ma neid enam ei näinud. Viienda ja kuuenda punktiga tegin mingid lisakaared. Seitsmendas sain jälle kokku enda järel startinud konkurendiga, kes peagi jälle kuhugi ära kadus. Edasi kuni raja lõpuni nägin vahelduva eduga ühte lätlast. Võistlus oli raske, kohutavalt raske. 30 kraadi sooja, päike paistab otse pähe, joosta ei jaksa ja pea on üle kuumenenud - polnud just tore kooslus.
Tulemused
 

Balti MV teade
Aeg: 39:57
Rada: 4,4km
Koht: 9./12.
Läksin esimest vahetust, jälle. Esimesega kergelt segaduses. Edasi kuni vaatepunktini läks isegi normaalselt. Peale vaatepunkti järjest nelja punktiga viga. Kohutav. Viienda, kuuenda ja seitsmendaga ei lugenud ma korralikult kaarti ja sattusin segadusse. Kaheksandasse minnes leidsin lipiku, mis pidi tähistama punkti asukohta, kuid mida ei olnud, oli punkt. Tiirutasin natuke aega ning sain seejärel punkti kätte. Edasi veel kaks punkti ja lõpp. Ma ei liikunud rajal, mitte üldse. Kõik kadusid järjest kaugustesse...
Tulemused


Mul pole sõnu kirjeldamaks seda, mis minuga sel nädalavahetusel toimus. Kõik oli täiesti null. Kui mulle mingi aeg isegi tundus, et mu füüsiline vorm on täitsa normaalne, siis praegu võin ma öelda, et see on kohutav. Kõik on läinud allamäge. Ilmselt on see märk sellest, et peaks nüüd lõdvemalt võtma ja korralikult puhkama, et suvel saaks korralikult noorte Euroopa MV'ks valmistuda ja võistluste ajaks heas vormis olla!

Jah, selle hooaja algus on läinud üle kivide-kändude, kuid see ei tähenda seda, et ma alla annan. Ma nägin kui palju ma kaotasin, kuid ma tean paljuks ma suuteline olen. Kogu hooaja algus on andnud mulle juurde tohutult motivatsiooni, et saada veel tugevamaks ja veel paremaks!!

Kommentaarid