Euroopa MV 2011 Tšehhis

Niisiis on reis edukalt, või siis mitte nii edukalt lõppenud. Teele asusime esmaspäeval, 20. juunil hommikul kell 6.00. Õhtul umbes üheksa kümne ajal jõudsime Poola - Tšehhi piirilähedale kus ka ööbisime. Asjad tubadesse pandud läksime tegime rahuliku jooksu kõnni. Hommikul asusime taas teele ning teisipäeva lõunaks olime Jindřichův Hradec'is kohal, kus kõik said omale Vajgari hotellis toad, õhtu sisustasime kaardimängudega. Kolmapäeval käisime metsas treeningul, kus tegime tavalist, koridori ja joonejooksu. Õhtul värvisid kõik tüdrukud küüned sini-must-valgeks, v.a. mina, kuna mul olid need lõpupeost veel ilusad, aitasin siis teisi. Neljapäeval käisime tavaraja ja sprindi modelil, mis koosnesid suuremalt osalt rahuliku jooksuga, vähemal määral ka kiirendustega.

Saabus siis reede, esimene võistluspäev. Sprint, mis mulle üldjuhul meeltmööda ei ole. Tegin enne starti korralikult sooja, paar kiirendust ka. Läksin stardialasse, eelstarti ning juba võtsin kaardi ja olin rajal. Algusest lõpuni sujus kõik hästi, viga ei teinud, kuigi mõni paarisekundiline seisak tekkis. Finišisse jõudes olin 4. kohal, aga alles pooled olid raja lõpetanud. Kokkuvõttes langesin 16.kohale, ilmselgelt olen sellega rahul ning mõni parem koht jäi jooksu kiiruse taha. Õhtu möödus rahulikult kaarte mängides.

Laupäeval oli kavas tavarada. Sain kätte endast 2 minutit varem startinud hispaanlase. Rajal suutsin teha palju vigu, kuigi üritasin neid peale esimesi vigu vältida. Mets oli mõnes kohas halvasti läbitav mahalõigatud puude tõttu. Saavutasin 30. koha, mille üle ei saa ka väga nuriseda oma vigade pärast. Finišis arvutasin oma vead kokku, sain 10-12 minutit ning täpselt niipalju jäi puudu medalist. Eks järgmine aasta tuleb rohkem trenni teha, küll siis paremini läheb. Õhtu Tšehhis jätkus EYOC peoga.

Pühapäev, viimane võistlus ning siis algab taas Eesti poole sõit. Meie võistkond oli sama mis Baltikate ajalgi, Margret, mina ja Triinu, sellises järjestus läksime ka taaskord metsa. Margret tuli välja 16ndana. Mina alustasin oma jooksu rahulikult, kuid edasi suutsin taaskord viga teha ning ei suutnud kaardile keskenduda, mistõttu rikkusin oma jooksu täielikult, siiski tõstsin meie võistkonna 14.kohale. Triinu tegi oma jooksu, ning lõppkokkuvõttes saavutasime 13.koha. Peale autasustamist ja lõputseremooniat võtsime oma nimesildid, sõitsime ööbimispaika lõunasöögile ning siis edasi kodu poole. Sõitsime öö läbi ning esmaspäeva ennelõunal olime Tartus tagasi. Edasi tulime bussiga Võrru.

Kokkuvõtteks võib öelda, et reis oli üsna edukas, oli ülitore ja mõnus seltskond ning võistlustel saavutasin need kohad mis olid mu eesmärgiks. Järgmisel aastal tuleb rohkem vaeva näha ja trenni teha, eks siis näha kas suudan konkureerida ka Euroopa paremikega !?

1. Ma olen täiesti veendunud, et kui sa ainult ise tahad, jõuad veel kaugele :)

VastaKustuta
  2. Kõva trenni tulemusel on veel tõesti kõik võimalik : )