Jätk

Olen siis taas leidnud aega, et edasi kirjutada, lihtsalt nii kiire on olnud vahepeal. Niisiis, peale Eestikaid käisin 16.veebruaril saalitrennis. Peale seda jäi kahjuks 2 saalitrenni vahele, kuna korraldasin oma pinginaabrile üllatussünnipäevapeo, mis talle väga meeldis. Eriti huvitav oli selle juures, et viisin ta kohale silmad kinni seotud ning kogu õhtu jooksul sai meil palju nalja ja väga lõbus oli. Pühapäeval käisin siis suusatamas ning sõitsin hästi rahulikult, sai siis 13 km sõidetud ning trenn oli väga mõnus. Esmaspäeval sai rahulikku jooksu tehtud ning peale seda pool tundi jõuharjutusi . Kolmapäeval sai uue hooga saalitrenni mindud, kus sai taaskord mälutreeningut tehtud koos ringtreeninguga. Eesti Vabariigi aastapäeval käisin kilomeetreid kogumas ning samas proovisin ka umbes Haanja poolmaratoni raja pikkust sõita ning suusatasin 23 km, kuid ilmselgelt polnud see sama, mis sõita Haanjas, kus on tõusud ja laskumised palju suuremad. 25.veebruaril ehk reedel käisin saalitrennis, kus tegime jooksuharjutusi.

Laupäeval jäi mul saalitrenn ära, kuna sõitsin kohe hommikul Tartusse kurtide lauatennise MV vaatamas ning peale seda Tallinnasse sõidetud, et järgmisel päeval Kõrvemaa vabastiilis maraton läbi sõita, kuid pealinna sõites otsustasime, et läheme õhtul Audentese spordihallis toimuvale öisele siseorienteerumisele. Kuna mul polnud siseriideid kaasas, siis sain ühe kurdi käest potased, si-pulga laenutasime mulle kohapealt ning emaga saime pealambid taaskord ühe kurdi käest. Niisiis, jõudsime umbes 20 minutit enne starti kohapeale ning õnneks olid nii N18 kui ka N21 klassis üks vaba reservi koht ning saime emaga võistelda. Esimene jooks läks mul suhteliselt metsa, kuna ei olnud kaardi mõõtkavaga harjunud ning tekkis paigalseismisi. Teine jooks läks palju paremini, kuigi ka seal oleks paremini saanud minna. Kahe jooksu kokkuvõttes tõusin N18 klassis kolmandale kohale ning pääsesin A-finaali. Viimane jooks läks kõigist kolmest kõige paremini, tekkis küll üks viga, kuid eelviimasesse punkti minnes nägin, et Jaana oli seda just võtmas, sain ka selle siis ära võetud ning Jaanaga koos finišisse kihutatud. Võtsime samal ajal finiši punkti ning jäime jagama 2.kohta. Kuid kahjuks A-finaali jooks tühistati, sest mõned olid saanud vale kaardi. See oli minu selle aasta esimene sise-orienteerumine ning ma jäin sellega väga rahule. Järgmisel päeval käisin siis Kõrvemaa maratonil, kilomeetrid läksid nagu lennates ja päike paistis, mis tegi meele rõõmsaks, esimene toidupunkt tuli nii kiiresti. Edasi teise toidupunkti poole sõites tundsin juba väikest väsimust, kuid jõudsin sinna ilusti kohale, seal tegin natuke pikema peatuse kui esimeses. Asusin siis viimasele viiele kilomeetrile, umbes 2 km enne finišit kihutasid minust mööda pikemal distantsil sõitnud mehed, kes olid teise ringiga mulle järele jõudnud. Sõitsin rahulikult lõppu ning sain ajaks 1 tund ja 41 minutit. Peale maratoni asusin taas kodupoole teele. Järgmisel päeval olin väsinud, kuid siiski käisin trennis, suusatasin Kubjal 18 km klassikat, mis oli lihtsalt nii mõnus, sest päike paistis ja tunne oli hea. Esimesel märtsil puhkasin ning järgmisel päeval käisin Võrumaa Koolinoorte suusatamise MV. Sõita tuli 3 km vabastiilis. Rajale mindi siis 15 sekundiliste vahedega ning peagi tuli ka minu kord rajale minna. Peagi jõudsin enda ees startinutele järgi ning möödusin neist, sõitsin oma tempos. Finišisse jõudes olin oma sõiduga väga rahul, sest olin sõitnud kiiremini kui arvasin, minu aeg tuli 9 minutit ja 41 sekundit. Kuna meie vanuseklassis oli ka suusatajaid, siis sain kokkuvõttes 6.koha ning harrastajatest olin esimene. Lõuna ajal koju jõudes puhkasin veidi ning käisin õhtupoole suusatamas, sõitsin siis 12 km kokku.

Nüüd olen siis paar päeva puhanud ning homme uue hooga Haanja poolele maratonile minemas, eesmärgiks siis eelmise aasta aega parandada. Pühapäeval saab EMV märketeatesse ka mindud. Oh jah, see lumi võiks juba ära sulada ning võistlushooaeg võiks juba tulla, nii ootan seda juba. : )

Kommentaarid