Kevad tuli, hooaeg algas, esimesed poodiumikohad olemas...

Hooaeg algas edukalt, seda võin öelda. Esiteks panime end Kristiinega Tartu Linnasprindile kirja, käisime jooksime. Mõlemal jalad haiged, aga mis seal ikka. Kristiine märgistas punkte, mina lugesin kaarte. Joosta oli raske, kiirust polnud, aga tulemusega võib rahul olla, seitsmendasse punkti minnes jäime seisma ning mõtlesime tükk aega millist teevalikut teha, lõpuks otsustasime siiski nii nagu olin alguses pilku peale heites mõelnud, kuigi see vist polnud just see kõige parem valik. Igatahes tulime koolitüdrukute arvestuses teiseks Marili ja Heleene järel. Auhinnaks saime mõlemad kaks kinopiletit. Naiste arvestuses esikolmikusse ei mahtunud, auhinnad olid päris head, eks me 2.etapil pingutame siis. : )
Linnasprindi kaart
Käisin Suusahullude poolt korraldatud sise-o'del ka Lõunakeskuses ja Taskus, sise-o pole ikka minu jaoks, lihtsalt ei suuda jälgida seda kaarti nii kiiresti...
 Lõunakeskuse kaart
Metsajooksu orienteerumishooaeg sai avatud Karjalaskel, vigu nagu ei tulnudki eriti, mõnel etapil oleks kindlasti saanud parema valiku teha ning jooksukiirusest ma praegu ei räägi, lihtsalt ei ole veel seda õiget tunnet käes, aga aega on veel, olid ju alles esimesed võistlused. Teisel päeval ka selliseid suuremaid vigu ei tulnud, sama mis esimeselgi päeval. Mõlemal päeval oli jooksukiiruseks alla 7min/km, ise olen väga rahul. Kuigi siiski pidin tunnistama Kristeli jooksuparemust, mõlemal päeval kaotasin talle vaid sekunditega (esimesel 14s, teisel 19s). Laupäeva öösel käisin Kose öisel sprindil, ei kommenteeri. Valisin lambi, muidugi sellise mille ühendus ei olnud korralik ja siis enne esimest punkti kustus ära, läks tagasi tööle, kuid kiiresti joostes vilkus. Teise punktiga tegin viga, jooksin liiga kaugele - kaardi mõõtkava oli harjumatu. Ja peale seda otsustasin, et hoian end pühapäevaseks Lihavõtte lühirajaks ja jooksin rahulikult lõpuni.
45 suurusega jalanõud on ka toredad, vähemalt on vennal nüüd maal olemiseks kalossid : )
Nädal hiljem reede õhtul oli Värskas öine. Jõudsime kohale, ei teadnud oma stardiaega, vahetasin riided ning uurisin siis selle ka välja, varsti oligi aeg rajale minna. Sellelt võistluselt väga midagi ei oodanud, lootsin lihtsalt läbida. Esimesse punkti läksin kohe otse ja siis jäin lihtsalt seisma ja ajasin enda nii segadusse et varsti ei jõudnud mulle enam midagi kohale, vaatasin rahulikult kaarti, sain aru ja siis tuli Doris juba. Raja peal olime vahelduva eduga koos. Kaks pikemat tee etappi, sörkisin rahulikult, Doris läks jooksuga eest ära, mis seal ikka. Enne lõppu saime jälle kokku ja siis suutsin viimasega ka mingi lolli vea teha, tiirutasin seal, lõpuks sain kätte ka.

Laupäev, Peko Kevad, 1.päev
Ise olen oma jooksuga rahul, vigu väga ei tulnud, mõned kaldumised vaid, kuid see eest need tõusud...raske. Raja keskel püüdsin endast 2minutit varem startinud Alina kinni ja möödusin temast, nägin veel mõnda oma vanuseklassi tüdrukut. Lõpus tulemusi vaadates juhtisin teise koha ees 3min 9sekundiga. Keskmine kiirus oli sellel päeval 8:25min/km.
Pühapäev, Peko Kevad, 2.päev
Algus oli hea, ja siis mõned väikesed kaldumised ning 9nda punktiga kaldusin ära ning jooksin vale tipu otsa, maju nähes taipasin ära kuhu jõudnud olin ning parandasin end. Üldiselt kulges rada nagu ikka, enamvähem. Joosta oli raskem kui esimesel päeval. Keskmine kiirus tuli 8:43min/km. Edestasin sellel päeval teist kohta 3min 14sekundit. Kahe päeva summas siis 6min 23sekundit. Ise rahul, teised rahul : )
 Peko Kevade 2.päev

Tegime sõbrapilti :D

Auhind : )

Arvestuste nädal saab ka kohekohe läbi, ootan väga juba. Õnneks on kunstiajalugu ära vastatud, inglise ja vene keel veel, need võiksid ka hästi minna : )
Kui päike ei paista, siis las mina säran ♥

Ootan niinii väga suve juba, tahaks puhata ja päikest ja randa ja paljupalju muud. Peale seda nädalat ainult 8 nädalat veeeeeel ; )