Ohjah,

Dsau jälle. Otsustasin, et kirjutan siis ühe lühikese postituse, kuna see nädal trenni tegemist oodata ei ole. Niisiis, koondise laager lõppes reedel ning laupäeval käisin siis enne saalitrenni väljas jooksmas, jube tugev tuul oli, mistõttu jooksin suhteliselt aeglaselt, vahepeal tundus isegi, et ma jooksen lausa kohapeal. Järgnes pooleteist tunnine saalitrenn, kus pool aega mängisime korvpalli ning teise osa trennist mängisime saalihokit. Pühapäeva hommikul kutsus tädi meid Kütiorgu mäesuusatamist tegema, otsustasime siis ka minna. Plaanis oli veeta mäel kolm tundi, kuid see läks luhta. Esimesed poolteist tundi sõitsin rahulikult mäesuuska, julgesin ka väikestest hüpetest sõita, kõik oli siis veel hea, seejärel vahetasime emaga varustuse ära ning ma läksin lumelauaga sõitma. Kuna sõitsin esimest korda peenikese lumelauaga (varem olen sõitnud laste omaga), siis minu esimene mäest alla sõit oli lihtsalt venimine, suutsin mitu korda kukkuda enne lõppu jõudmist. Mäest üles minemine oli samuti probleemiks, kukkusin ka seal. Teist korda mäest alla sõit läks paljupalju paremini, suutsin terve tee püsti püsida ning arvasin, et oskan juba suhteliselt hästi sõita. Kolmas kord jäi aga viimaseks sel korral. Mäe üleval kukkusin paar korda, kuid edasi sujus sõit hästi, olin peaaegu alla jõudnud kui pikali kukkusin (ma ei mäleta mismoodi). Tundsin kuidas mõlemad käed randmest valutavad, sõrmi liigutada oli valus. Sõitsime kohe kiirabisse. Peas oli mul ainult üks mõte - ma loodan, et mul mõlemaid käsi kipsi ei panda ning, et midagi hullu ei ole. Mulle meenus veel, et olin eelneval päeval saalitrennis samuti vasaku käe peale kukkunud. Haiglasse jõudes käisin röntgenis, selgus, et midagi katki ei ole ning on lihtsalt tugev põrutus. Vasak käsi pandi siiski lahasesse.
Täna on siis õnnetusjärgne päev, öösel magada oli võimatu ning mõlemad käed valutavad ikka, raskeid asju on võimatu tõsta. Ohjah, laupäeval on taas üks sisseastumiskatse, loodan, et siis on parem. Esmaspäeval võetakse õnneks lahas ära.
Uus postitus tuleb ilmselt kahe nädala pärast, senikauaks dsauki : )

Kommentaarid