vahepealsest

Olin siis vahepeal haige. Enamvähem terveks saades läksin siis 26ndal saalitrenni, kuid oli tunda, et ma ei ole veel päris terve ning seda raskem oli trenni teha, kuid elas üle. 27ndal käisin jooksmas, tegin siis natuke rahulikku jooksu, et soojaks saada, seejärel tempokat jooksu ning lõpus jälle rahulikult + lõpus venitamine. 28.-29. olin kodutütarde ja noorkotkaste laagris, mistõttu jäi kaks trenni ära, kuid laager oli huvitav ning tore. Jaanuari kuu viimasel päeval käisin suusatamas, pidin järjekordselt sõitma klassikat, sest meil ei ole siin metsa vahel uisu rada. Kuna selles metsas olen peamiselt koguaeg samu ringe sõitnud, siis seekord otsustasin, et lähen vaatan mis natuke kaugemal on, nii sai ka tehtud. Lihtsalt niinii mõnus oli suusatada, kõik läks lihtsalt nii kiiresti ning peagi läks juba pimedaks, sai siis kokku sõidetud tund ja viiskümmend minutit. Igatahes oli peale trenni ülimõnus tunne. Koju minnes tuli õppida ning peale seda olin ma lihtsalt nii väsinud, et heitsin peagi magama. : )

Kommentaarid