Hooaeg avatud!

Hispaaniast tagasi, laager Ventspilsis läbi, lumi peaaegu sulanud. Ootasin innuga esimesi võistlusi, mis kahjuks paksu lumekihi tõttu ära jäid. Hooaja avapauk sai seega tehtud idanaabrite juures A. Nevski mälestusvõistlustel.
1.päev
Aeg: 13:52
Rada: 2,6km
Koht: 1./8.
Võistlused algasid sprindiga Pihkva linnas. Kuna mulle sprindidistantsid üldjuhul meelt mööda ei ole, siis ei osanud ka midagi erilist oodata. Lootsin vaid raja võimalikult hästi läbida ning kiiruse üleval hoida. Minut enne starti sai kaardi kätte. Jõudsin ära vaadata terve raja ning teha olulisemad valikud. Jooks läks hästi, ma olen rahul!
2.päev
Aeg: 57:18
Rada: 6,5km
Koht: 1./8.
Maastik oli füüsiliselt raske, see-eest rada oli nauditav. Teise punkti kaldusin liiga vasakule. Neljandast viiendasse mõtlesin tükk aega, kas minna otse või vasakult mööda teed ringi. Lõpuks otsustasin teise variandi kasuks, kuna tõusu oli oluliselt vähem. Kaheksandasse minnes valitses peas täielik tühjus ning jooksin totaalselt vales suunas punktist välja. Viimaks aru saades kus ma olin, võtsin suuna punkti peale. Kümnendasse otsustasin ümber mäe ringi minna, et mitte järjekordset rasket tõusu võtta. Eelviimasesse punkti minnes jooksin esmalt kõrvaloleva punkti juurde, mis asus täpselt samal objektil! Ja viimase punktiga ka viga, joostes kõigepeale silma jäänud kontrollpunktini.
Jooks oli kõike muud kui hea!
3.päev
Aeg: 44:37
Rada: 5,2km
Koht: 3./8.
Öösel korralikult magatud vaid 1.30h, lisaks bussis veel niipalju kui sai. Jõudsime kohale, lühike soojendusjooks ja rajale. Jooks oli null, orienteerumine oli null, suunahoidmine oli null - ma ei oska muud öelda, kui et võistluspäev oli kohutav!
Kas ma olen rahul? Kolme päeva summas ju võitsin, tulemuse järgi võiks nagu rahul olla, aga ei, ma ei ole. Õigemini öeldes olen ma rahul vaid esimese päeva jooksuga, mil kõik sujus. Teised stardid olid orienteerumistehnilise poole pealt kehvad.
Võistluse tulemused siin


















Jüriööjooks
Aeg: 46:34
Rada: 5,8km
Koht: 22./50.(enda vahetuses)
Peale hommikupoolikust füüsiliselt rasket võistlust üritasin koju jõudes natuke puhata. Õhtu poole sõitsime Elvasse, käisime rongkäigul ja avamisel ning seejärel asusime starti ootama. Peagi oli aeg endalgi võistlusriided selga ajada ja starti minna. K-punkti joostes ei leidnud kaardilt stardikolmnurka üles, seisak. Esimesse läksin väga ebakindlalt, mõtted olid mujal. Kolmandaga tegin ühe suurema vea - punktist läksin õiges suunas välja, kuid tee peale jõudes läks kõik segamini ning jõudsin lõpuks majadeni välja. Segadus. Jooksin peaaegu eelmise punktini tagasi ning üritasin punktile uuesti peale minna. Käisin hajutuspunktist veel läbi enne kui enda oma kätte sain. Ülejäänud rajal üritasin kaarti korralikult lugeda, võib olla isegi liiga korralikult, sest ajaline kaotus oli suur! Põhiklassi võistkondade sead olime 17ndad, noortest võitsime!
Peale Venemaal käiku on vasaku jala põlv hakanud natuke valutama. Tuleb mingi aeg veidi rahulikumalt võtta, läheb ehk üle! :)

Kommentaarid