Järjekordne aasta seljataga

   Jõulud ja aastalõpp saabusid kiiremini kui oodata oskas. Kerge puhkus peale möödunud hooaega ning olen end taas treeninglainele seadnud. Eesolev aasta tõotab tulla raskem ning töötan selle kallal, et teistele korralikku konkurentsi pakkuda! =)


   Mida läinud hooajast meenutada?
  • Kõige eredam mälestus on EYOC'st, mis oli super reis Prantsusmaale koos super seltskonnaga. Elu esimene lennukisõit, ülimalt huvitavad maastikud, kõige vingemad inimesed, kerge trip Pariisis. Ühesõnaga vapustav! Lisaks tavaraja 15.koht, mis tulevikus vajab parandamist :)
  • Baltic Junior Cup'i 3.koht, mis tuli mulle endale suure üllatusena! Seevastu aga Balti MV'l täielik ebaõnnestumine.
  • Kolmandaks loen tervet hooaega pigem õnnestunuks. Eesti MV'delt 11 medalit 12st, millest 5 kulda ning 6 hõbedat. Tänu sellele ka Medalijaht 2012 võit!
  • Peale selle veel iganädalased võistlused, kus oli nii õnnestumisi kui ka täielikke läbikukkumisi. On veel palju mida õppida!!

   Uue aastaga saabus minuni ka vanus 17, N18 vanuseklass ning sellega ka tugevam konkurents. Jään huviga ootama, mis eesootav hooaeg endaga kaasa toob!




Ma olen alati teadnud, et orienteerujad on kõige lahedamad inimesed üldse ning iga aastaga süveneb mu uskumus veelgi, keep going! :P

Kommentaarid