Suvest sai sügis

Heiheii, vägaväga pikk paus tuli postituste vahele. Vahepeal olen mitu korda võtnud blogi lehe lahti ning mõelnud kirjutada, alustanud isegi mõne lause kirjutamist, kuid siis on kas midagi muud ette tulnud või pole lihtsalt viitsimist olnud. Üritan nüüd siis lühidalt kokku võtta kõik selle mis viimase kahe kuu jooksul toimunud on.
Viimati kirjutasin Venemaal käigust, mis oli juuli lõpus. Augustis tegin võistluste vahele natuke trenni ning üritasin veel suvest ja puhkusest viimast võtta, sest peagi oli algamas teine kooliaasta HTG's.

Koprakarikas
Ma ei tea mida ma sinna metsa tegema läksin, jooksin pea laiali otsas ning midagi aru ei saanud. Nagu oleks esimest korda metsas... Kolme päeva peale kogunes viga kokku ligi pool tundi - tõsiselt palju. Oma suurte vigadega tõusin siiski poodiumi kõige madalamale astmele, kolmandale kohale. Teisel päeval läksin neljanda punktiga täiesti kuu peale, ma lugesin kaardilt kõik välja, kuni jõudsin punkti piirkonda ning edasi seiklesin kui kuu peal. Peale võistlust käisime Silviaga Antslas hauka laadal ning vähesed unetunnid muutsid viimase päeva võistluse üpris raskeks. Kolmandal päeval raja lõpuosas olin taas omadega kuul ning läksin 8ndast punktist 10sse ning kaotasin seetõttu ligi 8min. Võistlus läbi, emotsioonid nii nagu nad olid, lootsin vaid, et tegin kõik oma vead ära ning eesootavad Eestikad lähevad hästi.
EMV tavarada
Aeg: 52:28
Rada: 4,4km
Koht: 1./12.
Jooksin rahulikult starti, venitasin, võimlesin ning sain rajale. Teadsin, et mets ei ole eriti hea läbitavusega ning üritasin seetõttu rohkem kaardile keskenduda. Neljandasse punkti minnes ei suutnud ma kuidagi valikut teha, kas minna mööda teed ringi või otse. Lõpuks otsustasin siiski tee kasuks. Jooksin mööda seda, kui see äkki ära kadus, lihtsalt kadus, õnneks sain kiiresti aru, et olin ise teelt kõrvale astunud ning mööda loha läinud, kuid varsti juhtus see jälle ning seejärel otsustasin otse minemise kasuks, mis oli vägaväga vale otsus, sest joosta oli suhteliselt keeruline ning kaotasin selle etapiga seetõttu 7min, seitsmendasse minnes läksin liiga vasakule, kuigi sisimas teadsin, et punkt jääb paremale, minut kaotust. Jõudsin finišisse, aeg ei olnud kõige parem, oleks saanud palju paremini. Kuna olin alles teine startija, siis ei osanud kuidagi enda tulemust ette ennustada. Suurimateks ohustajateks pidasin Kristelit ja Silviat. Käisin pesemas ning peale seda tulemusi vaatama minnes oli üllatus suur, kui nägin, et olin võitnud ning teine ei olnud kumbki eespool mainitutest, vaid hoopis Alina. Rõõmus olin igastahes. Klubikaaslastega võitsime ära nii N14 (Kristiina), 16 (mina), 18 (Laura) ja 20 (Kerstin) klassi.

EMV M/N21 teade
Aeg: 51:37
Rada: 4,9km
Koht: 6./15.
Olin võistkonnas koos Laura ja Dace'ga. Laura tuli välja enne Võru I naiskonda ning läksin metsa. Sain kokku Daisyga ning tegin kohe viga. Edasi jooksin üksi, tuli paar väikest lisaringi. Saavutasime naiste seast 5nda koha, mis oli Võru naistel seni parim koht EMV põhiklassi teates. Sel aastal suutis meie I võistkond tulla pronksile koosseisus Vieda, Eleri ja Kerstin. :)

EMV sprint
Aeg: 13:40
Rada: 1,9km
Koht: 2./13.
Sprint ei ole üldiselt kunagi minu ala olnud, seda ka see aasta. Läksin starti tundega teha võimalikult hea jooks ning vältida vigu. Hindasin esimese punkti kaugust valesti ning jooksin teise välja, õnneks olid need väga lähedal üksteisele. Kolmandasse minnes oli kaardil märgitud lahtine värav, mille kaudu otsustasin minna, kohale jõudes oli värav aga kinni, seisin ning vaatasin kaarti, olin kindlasti õiges kohas, läksin läbi ning sain punkti kätte. Neljandasse ja kuuendasse minnes hindasin jälle kaugust valesti ning tegin lisaringe. Eeleelviimasesse punkti minnes tegin totaalselt vale teevaliku, lähenesin punktile paremalt, kuigi õige oleks olnud minna vasakult. Kaotust kogunes päris korralikult.

EMV öine
Aeg: 23:39
Rada: 3,2km
Koht: 1./13.
Maastik oli kerge, joosta oli kerge, kõik oli hea. Esimene punkt oli väga lihtne, pm sihi peal kivi kõrval, edasi oli natuke keerulisem. Teise suunaga minek - kaotasin u pool minutit natuke vasakule kaldudes, ülejäänud rada läks päris hästi, sain punktid ilusti kätte ning keskmine kiirus oli peaaegu sama mis sprindis... Laura ja Kerstiniga kordasime tavaraja võite!!
Peraküla 2012
Aeg: 38:33
Rada: 5km
Koht: 1./8.
Sprindi ja öisega olin end ilmselt liiga ära väsitanud, kuna liikumine oli vaevaline ning kiirust polnud ollagi. Esimese punktiga viga, edasi üritasin rohkem kaarti jälgida.

Suvi sai läbi (kuivõrd seda suveks saab nimetada) ning oli aeg minna tagasi Tartusse ja jätkata õpingutega. Tuli taas teha päevaplaan ning saada tagasi argipäeva rutiini nagu eelmiselgi aastal. August suutis mind end tundma panna kasutu olendina, lihtsalt kodus vedeleda ning mitte midagi teha on küll hea, kuid lõpuks tekitab see tüdimust (vähemalt minul). Õnneks oli mul 2/3 suvest tihe graafik.

EMV pikk rada
Aeg: 1:12:25
Rada: 8,9km
Koht: 1./12.
Ma olen sellel võistlusel käinud kaks korda, see oli kolmas ning siiamaani pole see mulle veel kordagi meeldinud. Ühisstart, hajutust pole ning võidavad need kel lõpus kiiremad jalad. Ühisstardid ei sobi ka mulle üldiselt, kuna tavaliselt olen teinud siis kohe esimese või teise punktiga suure vea ning jäänud kõigist maha. Seekord kasutasin teistsugust taktikat ning ei läinud kohe ette, vaid hoidsin alguses madalat profiili ehk püsisin grupi keskel. Mingil hetkel läksime Kristeliga koos juhtima ning tegime mõlemad viga (ei olnud koos!). Edasi jõudsin kaasvõistlejatele järgi ning möödusin nendest, raja lõpuosas olin koos Kristiinaga, kuid meie teed läksid lahku ning jõudsin finišisse esimesena. Laura ja Kerstiniga võitsime jälle!!! :)

Tartu linna koolide vaheline o-võistlus
Aeg: 34:01
Rada: valik
Koht: 1./18.
Ihastes jooksime valik-o'd ühisstardist, valikud olid väga erinevad. Võrreldes meie (mina, Margret, Kristiine, Madli) aegu, siis ei oskagi öelda milline neist kõige parem oli, kuna minu nn võidurada oli Madli aja poolest ka meist neljast halvim..

EMV RO lühirada
Aeg: 33:37
Rada: 5km
Koht: 2./10.
Viimasel hetkel otsustasin end siiski kirja panna ka ratta-o EMV'le. Polnud seda varem küll kordagi proovinud, kuid kunagi on ikka esimene kord. Eesmärgiks oli rada läbida, mitte tulemusele, ning suutsin seda teha üsnagi edukalt, lõpetades hõbedaga.
EMV RO tavarada
Aeg: 1:05:44
Rada: 10km
Koht: 2./9.
Eesmärgiks oli taaskord rada läbida ning üritada vältida suuremaid vigu, väiksemad valed teevalikud ei jäänud tulemata, kuid üldpildis võin rahul olla. Taaskord hõbe.

Cesise sügis
Aeg: 47:02
Rada: 4,9km
Koht: 1./12.
Esimese punkti võtsin rahulikult, et harjuda kaardi ja maastikuga. Edasi sain ilusti ning siis kaheksandasse minnes. Jälgisin korralikult kaarti ning viisin maastikku kaardiga kokku, kõik klappis kuni pidin punkti jõudma, kuid mida ei olnud, oli KP. Tegin väikse lisaringi ning üritasin aru saada kus olen. Viimaks jõudsin järeldusele, et pidin olema järgmise nina peal, läksin tagasi ning sain ka punkti kätte, kaotust kaks pool minutit.
Cesise sprint
Aeg: 18:58
Rada: 2,5km
Koht: 1./8.
Sprint ebaõnnestus täielikult. Ma suutsin viga teha umbes poolte punktidega ning kiiresti jooksmine nõudis tohutut pingutust...

Tartu linnasprint
Aeg: 14:53
Rada: valik
Koht: 2./15.
Järgmine ebaõnnestunud sprint. Jooksime koos Kristiinega, mina jälgisin kaarti ning Kristiine komposteeris. Minu halva kaardilugemise tõttu tegime pikemaid ringe ning jooksime end tupikusse. Seekord otsustasime Toomemäele mitte üles joosta, vaid selle ümber ring teha, vastutasuks saime koolitüdrukute arvestuses teise koha, suure kaotusega Madlile ja Kristiinale, kuid see-eest saame minna Tartu seiklusparki. ;)

EKSL valikorienteerumine
Aeg: 59:57
Rada: valik
Koht: 3./18.
Esimene punkt võetud, ei leidnud ma mitte mingisugust mõistlikku lahendust edasijooksuks. Lõpuks tegin kõige rumala valiku mis veel saab teha + tegin sellega suuresuure vea joostes Vooremäe tippu ja siis täiesti alla, kuigi punkt asus poole tõusu peal. 5min viga tehtud jõudsin lõpuks enam-vähem mõistliku rajaplaneeringuni, mille ka teostasin. Tegin veel paar väiksemat lisakaarekest ning kuna jooksutempo oli ka üsna kesine, siis olin kindel, et tagumisi punkte ei jõua võtta, või kui jõuan, siis ettenähtud aja sisse ei jõua. Siiskisiiski, jõudsin kõik punktid võtta ning mahtusin veel ka aja sisse, kuigi aega jäi veel 3sek!! :)
Suunto Games
Mõlemal päeval suutsin korralikult viga teha, teisel päeval kõike topelt ning enesetunne ei olnud just kiita. Vaadates stardiprotokolli ning tundes, et pole neid, kes mulle väga suurt konkurentsi hetkel pakuks, ei pingutanud ka nii palju. Teisel päeval hakates finišisirget jooksma suutsin jala välja väänata ning see ei olnud üldse tore kui on teada, et BJC on varsti tulemas. Võitsin Suunto Gamesi, Princenter karikasarja ning EST-LAT liiga.

Võrumaa MV
Aeg: 48:46
Rada: 5,4km
Koht: 1./1.
Alustasin juba rada kaldumistega, üritasin neid vältida, kuid väikesed lisakaared püsisid stabiilselt lõpuni. Võistlesin iseendaga! :)

Medalijaht 2012
Sel aastal peeti esmakordselt Medalijahti - peeti arvestust medali saamiste kohta EMV'delt. Kuigi ma ise seda väga ei jälginud (enne viimast osavõistlust, EMV RO tavarada, viskasin pilgu peale), suutsin enda kogutud 11 medaliga võita.

Ma üritan nüüd edaspidi mitte kahekuulisi pause postituste vahele jätta!! Järgmise korrani =)

Kommentaarid