BJC

Hei!
Hooaeg oli peaaegu seljataha jäetud, jäi vaid üks tähtis võistlus, BJC. Reede hommikul alustasime sõitu ning õhtupoolikuks olime Ventspilsis kohal. Vahetasime riided ning läksime modelile maastikku uurima. Nagu eelnevalt kodus kaarte vaadates, tõdesin ka seal, et võidab see, kes suudab väikseid vigu vältida. Minu probleemiks oli see, et kiire jooksu pealt oli suhteliselt kehv kaardilt midagi välja lugeda ning ma jooksin vähemalt pooltest punktidest mööda, kuna kõik tuli nii kiiresti ette. Õhtul koosolek ning magama, et järgmise päeva võistluseks korralikult välja puhata.

BJC tavarada
Aeg: 54:06
Rada: 6,1km
Koht: 3./29.
Väljas oli jahe, võib öelda, et isegi külm ning stardini oli nii palju aega. Panime telgi püsti ning esimesed startijad hakkasid metsa minemiseks valmistuma. Üritasime ka endile sooja sisse saada ning tegime väikse jooksutiiru. Vahetasime riided, tegime sooja ning oli aeg starti minna. Kuulsin, et minu vanuseklassi esimene startija lõpetas ajaga 53 minutit. Võitja ajaks ennustati 45min, nii et kõik oli veel võimalik. Enesetunne oli hea, ma olin valmis minema. Start! Võtsin kaardi ning läksin. Esimesse väga rahulikult, et midagi hullu ei korraldaks. Sain kätte. Teise sain normaalselt. Kolmandasse minekul lugesin korralikult kaarti, jälgisin suunda ning pidi punkt olema, aga kus ta siis oli. Minu ees on kaks suuremat lohku, kaardilt ma neid ei leia. Pidin end kindlalt paika saama, jooksin veidi maad edasi, tee. Olin paigas ning läksin punkti võtma. Jõuan punkti ning mõtlen, et ma just seisin sellest kahe meetri kaugusel ju, kuidas see mul nägemata sai jääda?! 2 min kaotust ning olin kindel, et rikkusin sellega kõik võimalused heaks tulemuseks. Neljandasse lugesin teid valesti ning võtsin seetõttu väikse lisatõusu. Tuli veel väiksemaid vigu sisse ning üritasin vaid võimalikult kiiresti finišisse saada. Pingutasin lõpuni, kuigi raske oli. Viimane punkt, lõpusirge, proovisin mitte kukkuda, kuna see oli väga ebatasane. Lõpp! Lugesin tulemuse maha, öeldi, et olen kolmas. Misasja, kuidas see võimalik on peale minu sellist jooksu?? Jäin ootama järgmisi võistlejaid, neid oli 3 kes peale mind veel tulid, kuid nad ei edestanud mind, seega säilitasin poodiumi kõige madalama astme. Ma olin rahul enda kohaga, kuid mitte jooksuga!!! Esimene ja teine olid lätlased, kellega hiljem rääkides selgus, et nad on sellisel maastikul päris palju jooksnud ning neile meeldib see väga. Kaart ja maastik olid tõesti huvitavad! Vahetasin riided ning peagi sõitsime tagasi majutuskohta. Käisime poes, tutvusime natuke Ventspils'ga. Koosolek ning siis autasustamisele ja õhtusele nn taidlemisüritusele. Õhtu jätkus diskoga, kuhu me ei jäänud, kuna hommikul oli vaja vara tõusta.


BJC teade
Aeg: 32:00
Rada: 3,6-3,7km
Olin Eesti esindusvõistkonnas, meil oli hea tiim ning võimalus heaks kohaks. Sain teate Tõniselt, kes tuli esimesena. Läksin rajale, vaatain kaarti, enamus punkte on rannas. Esimesega läksin kohe viga tegema, kuna proovisin seda võtta liiga paremalt. Edasi läksin rahulikult. Viiendasse minnes jooksin jälle liiga paremale ning olin täiesti kuu peal. Seisan, vaatan kaarti, sain enamvähem aru kus olen. Jooksin ning sain punkti kätte, Silviaga koos. Jooks oli täiesti rikutud, proovisin mitte rohkem vigu teha, kuid kus sa sellega. Vaatepunkt, järgmisesse ja ülejärgmisesse jälle väike lisaring. Jooksin lihtsalt tuimalt lõpuni ning lootsin ainult, et minu kehv jooks ei riku meie tulemust. Lõpetasin, Janekut, kes sai teate Triinult, polnud veel, kuid ta tuli ka kohe. Andsime teate edasi Evelyle. Käisin pesemas ning ootasin finišis. Evely sai metsa ja tuli ka kolmandana. Aga siis, ta tühistati, kuna üks punkt ei olnud SI'le märget jätnud. Oeh. Alex tegi hea jooksu ning tuli kolmandana, kuid kahjuks ei läinud meie tulemus kirja. :/ Ootasime kõik ära ning sõitsime tagasi Eestisse.


Peale BJC'd tegin mitmepäevase puhkuse. Eile käisin Munamäe jooksul, mis oli niinii raske ning siis ei ole üldse tore joosta kui pistab! Aeg oli kehvem kui eelmisel aastal. Tuleval nädalavahetusel on veel KoKu jooks ning siis selleks aastaks kõik!

Kommentaarid