Ilves-3

1.päev
3100m     aeg:00:49:27     koht:6
Reedel jätsin koolipäeva vahele, oli vaja ju katsekateks välja puhata ja niikuinii jäid esimesed kaks tundi ära. Jõudsime võistluspaika, stardini oli elupalju aega. Veetsin selle siis kuidagi ära, panin end metsaminekuks valmis ja siis starti. Teadsin, et metsa läbitavus on kehv ning seega kiirust väga üles ei saa, pidi keskenduma vaid kaardilugemisele. Algus oli väga hea, väikseid viperusi tuli küll sisse, kuid lugesin kaardilt kõik olulise välja. Siis tuli minek eelviimasesse ehk 7ndasse punkti. Metsas joostes ei saanud arugi kus olin või mida tegin, KOHUTAV... etapp, mida oli võimalik 6minutiga joosta, läksin mina 26minutit, ei kommenteeri absoluutselt. Õhtul hoolikalt kaarti uurides ning üritades aru saada kus pärapõrgus ma viibinud olin sain aru, et punktist välja minnes kaldusin vasakule ning sealt edasi ka arusaamatus, kuid kus ma veetsin need 20minutit ma aru ei saa?! Enda arust nagu oleks maastik kaardiga klappinud, kuid samas ei klappinud ka. Igatahes ületanud sood 5 korda, seigelnud siin-seal jõudsin lõpuks punktini, enesetunne oli täiesti null. Katsevõistlus Baltikatele ja Euroopakatele oli ju!!! Täielik dislike sellele eelviimasele punktile...
2.päev
3960m    aeg:40:54     koht:1
Lubasin endale, et esimese päeva viga ei korda, kindlasti mitte. Tahaks ju siiski Euroopakatele saada! Jõudsin starti vägapalju ennem, tegin rahulikult sooja, venitasin, üritasin keskenduda. Start, esimesse juba natuke halb teevalik, teise keerasin sihilt liiga vara sisse, edasi enamvähem, taaskord väiksemad viperused. Tuli taaskord minek eelviimasesse punkti, seisin ning üritasin välja mõelda mis kaudu sinna minema peaks, lõpuks välja ikkagi ei mõelnud. Tahtsin minna vasakult mööda teed, hakkasin minema ning olin taaskord kuskil teadmata kohas... Läksin siis suunaga, jõudsin mingisuguse teeni, läksin mööda seda ning jõudsin õnneks punktipiirkonda välja ning sain ka punkti kätte, õnneks, kuigi see oleks võinud järjekordselt mu jooksu rikkuda. Kaotasin selle etapiga mitumitu minutit. Enda vanuseklassi kiireimale sellel etapil u 2minutit, kuid vaatasin, et N18 klassi tüdrukud olid 5 minutit kiiremini selle läbinud... See päev läks paljupalju paremini kui esimene, tõusin eelviimaselt kohalt 4ndaks.
3.päev
3710m     aeg:42:45     koht:1
Viimane päev, mets pidi olema natuke parema läbitavusega kui eelnevad, seda see ka oli. Algus jälle hästi, väiksed kaldumised vaid. 8ndasse minekul möödusin punktist natuke eemalt vasakult, ja siis oli vaja muidugi edasi joosta, selleasemel, et seisma jääda ja kohe punkti minna. Tiirutasin natuke seal. Minek eelviimasesse punkti. Otsustasin alguses minna paremalt teed mööda, kuid mõtlesin siis kähku ümber. Hakkasin minema otse, tuli mingi metsaosa mida kaardil ei olnud, sattusin segadusse, seal veidi kõndides sain aru kus olin ning jooksin punkti ja siis lõppu. Eelviimase etapiga tuli kaotust juba 4minutit... Päeva võit taaskord ning kokkuvõttes tõusin 3ndaks.
Ma ei saa aru mis mul nende eelviimaste punktidega oli, täiesti jube, lihtsalt nii rumalad vead tulid sisse mõnes kohas...
Teised pildid võistlusest ja kaartidest natuke hiljem, ahjaa, õmblesin kleidi ka ju endale, reedel sain valmis : )

Kommentaarid