Endasse uskumine viib võidule

Hei, kirjutan siis natuke.

Peale Viru maratoni väga midagi ei olegi toimunud, paar võistlust ja veel kaks maratoni, vahepeale natuke trenni ka. Niisiis, Eestikad. Esimesel päeval oli sprint, lootsin tulla esikolmikusse ja see õnnestus. Valesid teevalikuid sai paaris kohas ikka tehtud ja sõita isegi jõudsin. Tulin teiseks, ja enda üllatuseks kaotasin vaid alla minuti Dorisele. Teisel päeval läksin siis rahulikult starti ja siis avastasin end juba poole raja pealt, seepäev suutsin kukkuda ka, mis esimesel päeval ei õnnestunud. Sain siis taaskord teise koha ning Eesti-Läti Liiga kokkuvõttes niisamuti.
Olen siis üritanud suusakilomeetreid ka natuke koguda vahelduseks saalitrennidele. Tartu maratoni poolel distantsil käisin ka ära. Ajaks sain 2h 44min. Enne ja peale maratoni nägin mõnda tuttavat ka keda polnud nii kaua aega näinud. Järgnenud nädalavahetusel, ehk siis sellel mis just mööda sai saadetud, käisin kuuendat korda Haanja maratoni 22km ning sain seni parima aja - 1h 53min. Pühapäeval, ehk eile käisin Põlvakatel. Käed olid suht läbi ja jõudu ei olnud, kuid rada sai läbitud. Kohe esimese punktiga viga ja siis kuuendaga ka ning enne üheksandat, karjäärist üles jõudnud ei suutnud ma enam kaardilt välja lugeda kus olen ning lihtsalt sõitsin kuhugi ja nägin punkti, mis oli õnneks minu. Mäest alla sõites suutsin käega vastu puud lüüa nii et see lendas ma ei tea kuhu ning viimase punkti juures kukkus üks väike mul ees nii, et ma ei saanud korralikult seda võtta, kuid sellest kõige hoolimata I'm proud of myself. Sest, siiski 3 maratoni see aasta. Ja mul on hea meel kõigi nende üle, kes käisid vähemalt ühel maratonil, Tublid olete!

See video, selle leidis netist ja saatis kunagi üks tore mulle ja see läheb lihtsalt nii südamesse!
Ahjaa,vahepeal on hästipalju küpsetatud ka, varsti tulevad pildid !! Dsaukii : )

Kommentaarid