Inimene, kes loobub pingutusest, loobub elust

Vaadates oma eelmise aasta tulemusi, ei saa väga millegi üle kurta, võib küll ju rääkida, et alati saab paremini, kuid ainult siis kui võtta kõike seda tõsiselt. Kui eelmist hooaega iseloomustav sõna oli laiskus, siis hetkese kohta ma seda ei ütleks, või kuidas võtta, pole praegu just väga palju jõudnud veel midagi eriti teha, kuid ettevalmistus järgmiseks hooajaks kogub aina tuure.

Mott on laes, lihtsalt läheks ja lammutaks ja teeks ja käiks. Ning Vallo jutt laagris andis ainult inspiratsiooni juurde.

Sõbrad ja sõbrannad küsivad mult tihti, et mida ma selles leian ja miks ma seda teen, siis ma ei oskagi neile kohe vastata. Lihtsalt see kui sa lähed ja jooksed ennast hingetuks, annad endast kõik et saavutada oma parim, see ongi see mis mind selle juures köidab, kuid seda tunnet mis mind siis valdab on raske sõnadesse panna.

Vaikselt olen mõelnud juba ka järgneva hooaja peale, mõned eesmärgid on samuti paika pandud. Ettevalmistus peab tulema parem kui aasta tagasi, muidu ei jõua kuhugi, kuid kõik sõltub koolist, õppimisest, üritustest ja kõigest muust.

Süsteem, mis iseloomustab minu püüdlusi oma eesmärkide poole

Kommentaarid