muaa ,

Dsaukiiii, nagu jälle on ülikaua aega möödas viimasest postitusest, kuid ma lihtsalt ei jõua ja mul pole igakord viitsimist ka arvuti taha istuda ja kirjutada oma tegemistest, kuid siin see nüüd on.

Nii, peale Baltikaid läksin kolmapäevakule, mis toimus Vastseliinas. Mul lihtsalt ei lähe augupunktidega hästi ja nii ka seekord, esimest punkti otsisin siis natuke. Nädalavahetusel käisin Ernakesel koos kodutütardega. Reedel läksime sinna, sättisime, panime asjad kokku ning tõmbasime metsa minemise aja loosiga. Laupäeva hommikul kell 9 läksime metsa. Kohe esimese punktiga kaldusime ära, kuna ei näinud ühte teist teed ning jäime sinna umbes tund aega hiljaks. Teise punkti jäime ka seetõttu hiljaks, kuigi liikusime kiiresti. Kolmandasse punkti jõudsime täpselt õigeks ajaks ning saime seal ka kõige parema tulemuse, ülesandeks oli pimeorienteerumine. Edasistesse punktidesse jõudsime õigeks ajaks. 5-7 punkt asusid staadionil ning sinna jõudes plaasterdasime oma jalad ära, kirstasid enam jalga panna ei tahtnud, kuid pidime, selle päeva viimane ülesanne oli kodutütarde laulu laulmine, mille õppisime teepeal selgeks. Liikusime siis edasi kuni jõudsime pool 10 õhtul tagasi telkimisplatsile, kus sõime ja plaasterdasime oma jalad taaskord. Leidsin endal kokku 8 villi jalgadel. Öösel pidime minema luurele, kuid jäime magama, kella poole 2 ajal ärkasime ning mõtlesime et enam ei ole mõtet minna, pool aega oli läbi ning jäime tagasi magama. Hommikul kell 7 asusime taas teele. Enamus kontrollpunktides läks taaskord hästi, kuid kuna meil enam ühte võistlejat ei olnud, siis me ei pingutanud eriti. Meie võistleja võeti rajalt maha, kuna ta hõõrus sääske silmajuurest ära ajades endale lihasekreemi silma. Viimaseks ülesandeks oli lõpujooks, kus pidime kõigi oma asjadega jooksma üle kilomeetri, endal jalad all tulitamas ja villid hõõrumas. Finišisse jõudes pidime ronima autokasti, saime vist kõigeparema aja viimases ülesandes. Edasi läksime sauna ning siis autasustamisele. Saime üllatavalt hea tulemuse kõiki asjaolusid arvestades, saavutasime 5.koha, mis oli üle aastate kõige parem tulemus võrukatelt.

Peale ernakest puhkasin ning neljapäeval, 2.juunil, sõitsin rattaga Harjumäele, kus jooksin natuke ning võtsin tõusu, seejärel rattaga tagasi koju. Laupäeval läksime Cesisesse Läti MV-le, kuna mulle eriti sprindid ei meeldi, siis kõige paremat tulemust ei lootnud, kuid siiski tegin hea jooksu ja sain 2.koha Sandra järel. Pühapäeval taaskord võistlustele, nüüd siis tavarada. Startisin enne Sandrat ning teadsin, et ta saab mu kätte. Nii ka läks, 4. punkti juures, ta lihtsalt tuli ja kadus. Rada läks mul hästi, viga ei teinud eriti, paar väikest kõrvalekaldumist ja see ka kõik. Finišisse jõudes nägin alles hiljem Sandrat tulemas, ta oli viga teinud ning võitsin teda natuke alla minuti. Tulin Läti meistriks. Ega ma ei lootnud sellelt võistluselt midagi, tahtsin lihtsalt oma hetkest vormi proovida, ega midagi hullu ei ole. Esmaspäeval oli eestikeele eksam, mis ei läinud kõige paremini, aga mitte ka kõige halvemini, sain 4. Teisipäeval läksin koondiselaagrisse, esimene trenn oli põlva teisipäevak, mis läks enamvähem normaalselt, paar viga tuli siiski sisse. Kolmapäeval sõitsime Obinitsale, kus algul tegime soojendust ning edasi olid o-rajad, mis olid kõik 1km pikad. Läbisin kolm rada ning igal rajal tegin ühe punktiga natuke viga. Lõpuks läksime tagasi autode juurde ning sõitsime tagasi Põlvasse. Õhtul tegime pool tundi soojendust ning siis keratiini lõike, esimesed 6 korda tasasel, teised mäkke ja kolmandad 6 tasasel. Pealejooksu tegime Janekuga 15 minutit, ning siis pessu ja sööma. Neljapäeva hommikul sõitsime Lindorale, kus läbisime o-raja, aega kulus mul selleks 1tund ja 20minutit. Jooksin tagasi autodeni, vahepeal kohtusin ühe koeraga, kes oleks mulle peaaegu kallale tulnud... õhtul oli Põlva linna vahel sprint, kus tegin natuke viga. Õhtul tulin laagrist ära, kuna reedel oli matemaatika eksam, mille tegin maksimum punktide peale. Laupäeval läksin laagri viimasele treeningule, milleks oli Intsikurmu 4km jooks. Eesmärgiks oli parandada eelmise aasta aega, nii ka läks, tulemuseks sain 19minutit ja 13sekundit. Peale laagrit punkasin ning teisipäeval läksin Põlva teisipäevakule Piigastes, rajal tegin ühe punktiga suurema vea. Kolmapäeval käisin veel rahulikult jooksmas ning reedel oli kooli lõpetamine, mis oli hästi tore. Õhtul pidasime klassi ja sõpradega oma pidu, kus sain külma, enne Euroopakaid on muidugi üli nõme haigeks jääda...