niisiis

Heipa, nüüd on taaskord üks nädalake mööda saadetud. Nagu juba ütlesin käisin siis Haanja maratonil, kus sõitsin pool distantsi ehk 22 km. Ilm oli super mõnus, päike paistis ja soe oli, mis tegi suusatamise hästi meeldivaks. Esimesse toidupunkti, kuhu oli umbes 10 km, jõuti mõningate seismistega, sest rahvas oli ees ummikus. Rahulikult oma tempot hoides jõudsin siis ilusti kurgjärve toidupunkti, kus anti spordijooki ning ka süüa. Jätkasin oma teekonda rahulikult ning isegi varem, kui ma oskasin arvata olin juba teises toidupunktis ning sealt ka edasi sõitnud. Peagi tuli ka finiš. Kodus eelmise aasta ajaga võrreldes olin ma oma aega kõvasti parandanud...42 minutit. Igatahes olin ma selle sõiduga väga rahul.

Pühapäeval käisin siis Eesti Meistrivõistlustel märketeates. Sinna sai siis mindud lootustega tulla esikolmikusse. Meie esimest vahetust sõitis Silvia, kes tuli finišisse teisena peale 3 trahviringi. Teisena läks meil rajale Kristiina, kes lõpetas 5 trahviringiga ning seejärel oli kord minu käes. Suusatasin, võtsin kaardi ning panin planšeti vahele. Esialgu ei leidnud ka starti üles, kuid selle leidmisel sõitsin kiiresti edasi. Jälgisin ilusti raja kulgu ning võtsin esimesed punktid õigesti, kuid siis nägin Karoliinat, kes hoidis kolmandat kohta ning lisasin veidi kiirust. Kuid kuna sõit oli kiire, siis kadus mu tähelepanu kaarti vaadata ning ma ei saanud aru kus ma olen. Oma asukoha taasleidmisel avastasin, et olin punkte vahele jätnud, kuid üritasin rohkem mitte eksida. Oli viimane punkt veel mille pidin võtma, jõudsin kolme punktini mis olid järjestikku ning võtsin ära teise, kuid kaarti vaadates uuesti sain aru, et minu punkt oli hoopis kolmas ning võtsin ka tolle ära. Jõudsin staadionile ning sain kolm trahviringi, sõitsin need kiiresti ära ning siis otse finišisse. Tulime 2.kohale. Olime sellega rahul, kuid siiski saab alati paremini. Meie ees võitsid Pekokad Doris, Edith ja Liis ning 3.koha said Koprad Lumileid, Kristel ja Karoliina.


Teisipäeval pidasime koolis vastlapäeva. Tehti üle kooli segavõistkonnad ning võisteldi. Minu võistkond saavutas kolmanda koha. Peale trilli-trallitamist sõime vastlakuklit ja jõime teed. Õhtupoole käisin rahulikult suusatamas. Kolmapäeval mängisime terve trenni jooksul korvpalli, kuna rahvast oli vähe. Reedel jooksime ning tegime Lauri juhendamisel jooksuharjutusi ja hüppeid. Laupäeval oli taaskord saalitrenn kus mängisime korvpalli.

See oli väike ülevaade minu selle nädala tegemistest. Dsauki : )

Kommentaarid