Ei no tore.

 Niisiis, on trennis käidud ja isegi sel aastal juba kahel võistlusel. Tartu linna auhinnavõistlustel märkesuusaorienteerumises läks siis normaalselt, tulin isegi paremale kohale kui oskasin arvata, kuna N16 klassis stardinimekirja vaadates nägin seal peamiselt neid kes tegelevad orienteerumise kõrvalt ka suusatamisega, seega ei osanud sellelt võistluselt midagi väga head oodata. Sai siis rahulikult starti mindud ning peagi olingi juba rajal, esimesed 1,5km olid läbitud, mingit väsimust ei olnud tunda, liikusin isegi arvatust kiiremini suuskadel edasi. Esimene ring sai läbi ning peas oli vaid üks mõte, kas ma võtsin eelpool ühe punkti valesti või ei? Eii, nii ei saanud olla, see oli ju teisele poole suusarada märgitud. Teine ring läks natuke vaevalisemalt kui esimene, kuid siiski ei olnud olukord eriti hull. Sõidan, oh, varsti ongi lõpp, viimane pingutus veel, on siis tasane pind ning otsustasin veidi kiirust lisada, vaatan kaarti, nii, seal pean tolle punkti võtma. Jõuan punktini, sõidan mööda, vaatan kaarti...ohisver, mida ma teen, pidin ju selle ka ära võtma, ümberpöörd ja tagasi (õnneks olin suht punkti juures). Sai siis ilusti lõpuni sõidetud, vaatan aega: 32min 39sek. Polegi nii paha. Järgmisel päeval sain siis teada et jäin 2.kohta jagama, Vähemalt seegi hea, et ühtegi vale punkti ei võtnud seekord. : )

Põlva MK MV sprint pidi minul seekord ära jääma, sest käisin matemaatika olümpiaadil, lootsin seal siis parimat, mida kahjuks ei tulnud, lihtsalt selle pärast et ei tulnud meelde mis asi on mediaan. Kui olin selle kallal juba piisavalt kaua istunud, viisin lõpuks oma töö ära ja läksin koju, otsisin kohe selle tähenduse ning lahendasin selle 7 punkti ülesande ära, lootsin siiski, et läks hästi. Järgmisel päeval sain teada, et olin 5., no nii ei saa, mingi nõmeda asja pärast, mis mulle meelde ei tulnud, kaotasin esimesele vaid 2 punktiga, tööde ülevaatamisel tõusin koha võrra.

Järgmisel päeval sai siis Põlva MK MV tavarajal käidud, väljas oli suhteliselt külm ning starti jõudsin täpselt. Sai siis rajale mindud, kõik tuli lihtsalt ilusti ette, kiirus oli ka piisav, et minust eelnevad startijad kinni püüda ning mööda minna. Ühesõnaga läks kõik hästi, olin 2. ning olin sellega väga rahul.

Esmaspäeval sai suusatamas käidud siinsamas, kus rada ei ole eriti kiita, kuid vähemalt on kus saab natukenegi suusatada. kuna oli sulailm, siis suusad ei libisenud ja ei pidanud ka, niiet see trenn väga tore ei olnud alguses, kuid siis suutsin endale selle lõbusaks teha. Kuna hetkel oli aind 1km rada lahti sõidetud ja ülejäänud lumealla jäänud, otsustasin et sõidan endale 3km raja uuesti lahti, ilmselgelt oli see toredam kui rügada järjest 1km ringe. Kokku sai siis natukene üle tunni sõidetud. Kolmapäeval sai Võrus koos teistega saalitrennis käidud, tegime ühe mälutreeningu kaardiga ning seejärel mängisime korvpalli. Neljapäeval suutsin siis haigeks jääda, see oli masendav. Sõin küüslauku, jõin teed ja kõike, et nädalavahetusel ikka Lätti võistlema minna, kahjuks jäi see ära, masendav..
Laupäeval ravisin end üsna korralikult ning pühapäeval olin siiski õnnelik et ma võistlustele ei läinud. Oli siis nii, et läksin kodus koridori ning ühel hetkel lihtsalt kukkusin kokku, see oli lihtsalt nii jube tunne, isver mis mõtted mul kõik peast läbi ei käinud..niisiis jäid ka need kaks SO karikasarja võistlust minu jaoks ära.

Kommentaarid