Juunioride maailmameistrivõistluste eel

Lugematu arv treeninguid, mõtted vaid MMil; tohutult kaardianalüüsi ja mõttetööd; emotsioonid pisaratest südamest naermiseni - see teekond on olnud uskumatu.
Motivatsioonisein; MMi tavaraja kaart
Juba ülehomme sean sammud Šveitsi suunas, et hooaja tähtsaimal võistlusel jalg joonele panna. Ees ootavad juunioride maailmameistrivõistlused. Võib kõlada äärmiselt veidralt, kuid ausalt öeldes ma kardan seda nädalat. Tõsiselt. Sellest hoolimata lubasin oma viimast juunioriaastat nautida ja selle sama emotsiooniga lähen vastu ka MMile. Kavatsen seda nädalat täiel rinnal nautida! Tuleb see, mis tulema peab.

Mäletan, kui sügisel esimest korda Šveitsi kaardid lahti võtsin. Minu esimeseks emotsiooniks oli, et "mina küll sinna ei lähe". Seejärel sai nende kaartide vaatamine osaks minu igast päevast. Harjumine võttis omajagu aega, kuid nüüdseks on see "mina küll sinna ei lähe" emotsioon asendunud "ma ei jõua ära oodata, millal jooksma saan" emotsiooniga. Ma küll kardan seda nädalat, kuid ma pole vist mitte ühtegi võistlust sellise kihelusega oodanud.
MMi ettevalmistus on kulgenud oluliselt teistsuguselt kui eelnevatel aastatel - meeletult tõusutreeninguid ja korralik mentaalne töötlus. Enamik võistlusi jooksin põhiklassis ning sain juurde väga palju korralikke õppetunde ja enesekindlust, mida Šveitsis ära kasutada. Nüüdseks on kõik olulised treeningud tehtud ning tuleb need vaid tulemuseks realiseerida!
Maastikud on minule täiesti uued, kuid tunduvad äärmiselt huvitavad. Kuni 2300m kõrgusel ü.m.p, rasked ja järsud tõusud vahelduvad väga detailsete maastikuosadega, maalilised vaated ja palju muud. Valmis peab olema kõigeks, kuid eriti oluline on, et suudaks hapnikuvaeguses ja jalad piimhapet täis kainet mõistust säilitada ja väga detailselt kaarti lugeda. Kujuta ette, et jooksed staadionil nt 3000m aja peale ning üritad samal ajal matemaatikaülesannet lahendada - nagu üks orienteeruja ütles.

JWOC 2016 kava:
9.juuli - model
10.juuli - sprint
11.juuli - tavarada
12.juuli - puhkepäev; model
13.juuli - lühiraja kvalifikatsioon
14.juuli - lühiraja finaal
15.juuli - teade

Võistluste kodulehekülg: http://www.jwoc2016.ch/

Kommentaarid