Kui tahad üht asja saavutada, siis tuleb sajast loobuda

"Sport rikub Su elu ära", öeldi mulle viimati kui rääkisime möödunud üritustest. Kas tõesti? Ma olen küll paljudest ettevõtmistest pidanud loobuma trennide, laagrite ja võistluste tõttu, kuid see ei tähenda, et ma oleksin õnnetu. Ma olen rahul sellega, mis ma teen ja milline mu elu hetkel on.

Peale rattaorienteerumise EMV-d läksin EOL laagrisse, kus olime Kerstiniga 2.rühma treeneriteks. Need viis päeva läksid imeruttu ning meie grupp oli suurepärane. Üks uus ja huvitav kogemus juures.

Koprakarikas
1.päev
Aeg: 32:15
Rada: 4km
Koht: 2./6.
Plaan oli rada läbi joosta nii kuidas jõuan ja vigadest hoiduda. Kohutavalt raske oli. Esimesed kolm punkti sain veel enamvähem. Neljandasse ja viiendasse minnes tuli ületada lai soo, mis võttis jalad nõrgaks. Peale viiendat kontrollpunkti polnud jooksusammust enam suurt midagi järel. Vedasin end kuidagi lõpuni. Tehnilise poole pealt ei olnud midagi hullu seekord.
2.päev
Aeg: 1:00:22
Rada: 6,3km
Koht: 3./6.
Teadsin, et pean rada alustama rahulikult, kuna viimasel ajal olen oma võistlused ära rikkunud just alguse suurte vigadega. Alustasin küll aeglaselt, kuid ma ei jälginud piisavalt suunda ning kaldusin liiga vasakule. Käisin veidi aega ringi kui peata kana ning otsustasin siis tee peale välja joosta. Teele jõudes näitas kompass imelikku suunda ning jooksin punktist veel kaugemale läände. Viimaks aru saades, kus täpselt asun, sain punkti ilusasti kätte. Kümme minutit läks kaduma... Nullisin peas tehtud vea ja alustasin võistlust otsast peale. Edasine rada kulges enamvähem ning tunne oli parem kui eelmisel päeval.
3.päev
Aeg: 46:05
Rada: 5,1km
Koht: 3./6.
Palav ilm nagu esimeselgi päeval. Joosta oli raske, kuid mitte nii kohutav kui esimesel päeval. Orienteerumistehnilise poole pealt ei kulgenud ka just eriti hästi. Tegin mitme punktiga viga ning ühe vale teevaliku.

Hetkel käivad Bulgaarias kurtide olümpiamängud, kus Eesti orienteerujatest osalevad: Heli Haug, Triin Jõeveer, Daniel Vasser, Martin Betlem ja Vaiko Vare.
Kahjuks orienteerumises live vaadata ei saa. :(
Täna oli neil esimese võistlusena kavas sprint, kus Daniel saavutas eestlastest parima 6.koha 27 võistleja seas, Martin oli 17. ja Vaiko 18. Naistest oli Heli 10. ja Triin 12.kohal 17 võistleja seas. Homme joostakse lühirada.
Pöidlad pihku!
Võistluste ametlik koduleht on siin.

Kommentaarid