Suusaorienteerumine

Aeg: 29:25
Rada: ~3km
Koht: 1./9.
Väljas oli miinuskraade päris korralikult. Hommikul hästi soojalt riidesse ning sõitsin võistluspaika, külma näitas -23 kraadi. Sättisin planzetti õigeks suuruseks kui äkki kella vaadates avastasin, et pean varsti rajale minema. Ruttu suusad alla, sõitsin paar ringi ning rajale. Käed põhimõtteliselt jääs. Esimesse punkti minnes olid mõtted kuskil kaugel, sõitsin õigest teeotsast mööda ning siis ei saanud enam päris täpselt aru, kus paiknen. Õnneks taipasin enamvähem punkti suuna ära ning sain selle kätte. Edasi üritasin kaarti sisse elada ning rohkem mitte selliseid lollusi teha. Neljandasse minnes jõudsin tõusuni, mis nägi väga kohutav välja. Otsustasin suusad jalast võtta ning jooksuga üles minna. Tõus võetud, ei saanud ma ühte suuska jalga, mispeale kaotasin u pool minutit. Viiendasse väike lisakaar, kuna lugesin teid valesti. Lõpp. Teadsin, et vahed on väikesed ning nii ka oli. Võitsin ning esikolmik mahtus 59 sekundi sisse. Tugevad konkurendid on!

Põlva MK lahtiste MV lühendatud tavarada
Aeg: 58:07
Rada: ~7,3km
Koht: 2./8.
Ilm oli meile natuke halastanud ning paar kraadi soojemaks läinud. Jõudsime kohale, tegin natuke sooja ning taaskord aeg rajale minna. Algul läks isegi hästi ning siis, viiendasse punkti minnes tuli järsk laskumine, kust otsustasin esialgu suuskadel alla sõita, kuid nähes, et minu ees olevad mehed võtavad suusad jalast, otsustasin neid järgida. Laskumine võetud, ei saanud JÄLLE ühte suuska jalga, seekord jändasin sellega juba minutikese. Ülejäänud rada läks täitsa hästi, kuigi liikumiskiirus andis kõvasti soovida, viimane tõus oli tappev. Lõpetasin teise ajaga, 38 sekundit Silviale kaotust.

EMV SO sprint
Aeg: 13:40
Rada: ~2km
Koht: 2./10.
Terve tee Võrust Pannjärvele magasin. Kohale jõudes oli kerge, puhanud olla. Vahetasime riided, tegime sooja ning vaatasime kui kiiresti kõik stardivad.. Järgmisel hetkel seisin juba ise stardijoonel. Algul läks hästi. Viiendasse jõudes nägin enda ees Margretti, kuid kuna tema otsustas järgmisesse minna paremalt, läksin mina loomulikult vasakult, mis oli väga vale valik. Seitsmendasse minnes jätsin meelde, et teisest ristist paremale ning seejärel teine tee vasakule. Jõuan siis teise risti, oli vaja ikka otse sõita, mitte ära keerata. Ümberpöörd ja tagasi. Järgmisena keerasin otseloomulikult esimesest teest vasakule, sest milleks sõita õige teeotsani. Jõudsin võõra punktini, seisak ning seejärel enda punkti. Finišisse jõudes kaotasin Silviale 2 sekundit. 2 SEKUNDIT!!! Ning Margret kaotas mulle lõpuks 13 sekundit. Omaenda lollused peksavad.

Õhtul käisime Jõhvi kontsertmajas sise-o'd vaatamas. Päris põnev oli jälgida kuidas teised jooksevad nii, et kaardist midagi aru ei saa :P

EMV SO tavarada
Aeg: 50:57
Rada: ~6,8km
Koht: 2./13.
Soojendus, rajale. Esimeste punktide ajal tundsin juba, et väsimus on peal. Rahulikult, paar viga sekka, kuna ilma nendeta ju ei saa. Raja tagumises osas, kus teedevõrk oli väga tihe + uued sissesõidetud rajad, suutsin korralikult segadusse sattuda ning korralikult aega kulutada. Pingutasin lõpuni, kuna eestikad siiski. Tulemuseks teine koht Silvia järel ja Margreti ees.

EMV SO sprinditeade
Aeg: 11:39 + 13:22 + 13:26
Rada: ~1,6km + ~1,6km + ~1,5km
Koht: 1./7.
Otsustasime teadet koos Silviaga sõita. Kõik vastased tundusid tugevad (N20 klass ka). Ühisstart käis, Kristiina sõitis ülikiiresti minema, Silvia kohe järel. Ootasin ning mu tiimikaaslane tuli, esimesena ning natuke üle kahe minutilise eduga. Läksin rajale ning üritasin mitte mingit suurt lollust teha, et oma positsiooni kaotaksime. Õnneks midagi hullu ei juhtunud ning kõik vahetused läksid enamvähem. Võitsime. Kristiina ja Laura ees kolme ja poole minutiga, kolmanda koha ees kaheksa minutiga ning neljandad kaotasid juba vahetusega. Väga rahul!

Lihtsalt nii teemasse :D

Valgjärve SO AV tavarada
Aeg: 46:50
Rada: ~5,8km
Koht: 1./4.
Kuna põhiklassi EMV tavaraja tulemused tühistati ühe valesti pandud punkti tõttu, siis need võistlused läksid EMV arvestusse teatud vanuseklassides. Paljud noored sõitsid seetõttu ka naiste põhiklassis. Ise otsustasin siiski enda rada sõita ning olin õnnelik, et sellise otsuse tegin, kuna tõsiselt raske oli. Kulgesin rahulikult lõpuni. Auhinnaks anti süüa, yay :)

Suusaorienteerumisega selleks aastaks ühel pool, sellel nädalavahetused Tartu maratonile (pool maad) ning ootan juba kannatamatult uut hooaega. Tahaks metsa! :)
Just nii ma treeningi!! :)