Ettevalmistus järgmiseks hooajaks

Heiii, uus postitus jällegi, trenni on kogunenud poole kuuga rohkem kui eelmise aasta novembris kokku, seega, kõik on super.

Peale KoKu't sai paar päeva puhatud ning kolmapäeval, 2.novembril taas trenni mindud (üritasin küll natuke rahulikku puhkust teha, kuid see oli niiöelda vahelduva eduga puhkus ja pikemad jooksuotsad). Igatahes, kuna Elo viibis sellel ajal kaugel maal, siis Rene sisustas meie trenni vägaväga hästi, esialgu jooksime soojenduseks, sellele järgnesid sammhüpped tõusul, halli jooks ning lõpetuseks jõuharjutusi (tegime pöiahüppeid Postiga 5 minutit, missest et sääred kiskusid juba poole ajal krampi - polegi varem sellist asja niikaua teinud (kui üldse olen)), koju jõudes olin lihtsalt niiniii väsinud et lihtsalt suurepärane oli olla - lihtsalt see tunne, et sa oled teinud trenni kogu oma hingest, millegi nimel vaeva näinud ning kogu oma energia selle peale kulutanud, super. Sellele järgnes rahulik nädal, kus ma ei teinud midagi, hea oli vahelduseks ka rahulikult võtta (mitte et ma nüüd koguaeg oleks täiel määral trenni teinud). Nädal hiljem, ehk siis taaskord kolmapäeval ilmusin trenni, Kaia ja Hannula korraldasid seekordse treeningu, jooks, jooksuharjutused ning jõuharjutused. Laupäeval toimus 23. klubimatš OK Võru-TuMe-Meridians klubide vahel, kus mina käisin koos teiste noortega niisama kaarditrenni mõttes, kuna olin natuke tõbine ja eriti jaksu polnud, siis jätsin osad punktid vahele + kõndisin päris palju ning suutsin (nagu tavaliselt) natuke viga ka seejuures teha. Esmaspäeval korraldas trenni Raido, mil tegime kassitoomel esialgu sealse viie tipu otsa jooksu ja lipikute korjamise, millele järgnes nn teatevõistlus (7 kaarti, igal 1 punkt) - üks viib teine toob, olime siis Kerstiniga paaris ning läks nagu läks, täitsa normaalselt, lõpp jäi siis lõpuspurdi peale...ma ei teagi kumb siis võitis, kas meie või Posti võistkond, vist olime meie ikka?! Igatahes, treening jätkus hallis ringtrenniga ning kojujõudes olin taaskord väga väsinud, järelikult tasus see end keemia kontrolltööks õppimise asemel ära. Eile, ehk siis teisipäeval käisime Kristiinega Dendro pargis jooksmas, laululaval tegime trepil natuke harjutusi ning jooksime lõpetuseks peale. Täna andis siis taas Elo trenni, alguseks jooksime pool tundi, sellele järgnesid jooksuharjutused, väike mälutreening ning jõuharjutused ja venitus - natuke kergem trenn siis.

Homme puhkus ja reede-pühapäev koondise laagris (ootame kõik testjooksu, et oma suurepäraseid või siis mitte nii suurepäraseid tulemusi näidata).

Seega, nüüd võib siis öelda, et ettevalmistus järgnevaks hooajaks on alanud, see aasta tuleb siis natuke rohkem vaeva näha ja trenni teha, kuna üldpilt, mis ma tegin eelnevast hooajast oli masendav...
Oooootan lund. Dsaukii

Kommentaarid