oktoober - olematu trenn ja palju muud

Heiia, jälle pea kuu möödas viimasest blogimisest, vahepeal ma olen küll mitukorda selle lehekülje lahti võtnud ning mõelnud siia midagi kirjutada, kuid ikkagi pole seda suutnud teha, täna siis võtsin end kokku lõpuks. 

Jätkan sealt kus pooleli jäin, niisiis. Laupäeval, 8. oktoobril sõitsime Saarjärvele, et seal läbida Põlva maakonna meistrivõistluste tavarada. Saarjärve - männimets = jooksukas, kuna minu peamisi konkurente Triinut ja Margretit polnud, siis võtsin rahulikult, sellegipoolest ei suutnud pisemaid vigu vältida ning umbes poole raja? peal võttis minu ees startinud võistleja mulle sappa ning saavutas tänu sellele 2. koha Silvia ees ja minu järel.
Pühapäev ning teade, jooksima koos Silvia ja Lauraga, nagu juba tavaks on saanud. Mina esimest (kuna nende arvates ma suudan kiiremini joosta kui nemad), teisena Silvia ning kolmandana siis Laura. Start, ilma närvita, ainukesteks konkurentideks pidasime Põlva Kobrase I võistkonda, medal oli nii või naa kindlustatud, 3 võistkonda 3 auhinnalist kohta, ainult rada tuli korrektselt läbida. Esimeses vahetuses jooksime Kristiinega võidu, kuid peale vaatepunkti jäi ta minust natuke maha ning kaotas mulle pooleteise minutiga. Silvia ja Laura hoidsid meie kohta ning suurendasid veelgi edu nende ees, seega, kõik oli super. Nendega koos on meil hea team spirit, juba mitumitu võistlust oleme koos võitnud. : )


        

Niisiis, trenni tegemist tuli ka peale seda võistlust jätkata, esmaspäeval Elo trenni siis. Kohale jõudnud ja riided vahetanud saime kätte peegelkaardid (1 kordse peegeldusega), läksime siis Kaiaga koos rajale, esialgu oli üsna kummaline sellise kaardiga joosta, kuid lõpuks harjus enamvähem ära. Tähtvere rannas ronisime natuke võimlemisvahenditel ning tagasi halli joostes tegime kaks kiiremat lõiku. Hallis natuke jõuharjutusi ja venitust. Kolmapäeval 40 minutit jooksu jäneserajal, natuke jooksuharjutusi ning seejärel ringtrenni ja venitust. Reedel kehalise tunni ajal läksime Kristiinega kahekesi rahulikult pooleks tunniks sörkima. : )
peegelkaart

Reedel veel peale kooli kiirustasin bussipeale, siis ruttu koju ning seejärel KT ja NK laagrisse, kus õhtul tegime mängu 50 (kuigi peaks olema 100ni), mis andis hea idee teinekord seda ise korraldada. Laupäeval tuli ema mulle vastu ning seejärel läksime Võrumaa MV-le Sõmerpallu. Start oli päevaku stiilis, mulle meeldib. Aa, hommikuks oli maas veidike lund?? :D Igatahes sai metsa mindud ning sealt ka õnnelikult välja tuldud, kuigi mööda tihendikku, kus peenikesed lehtedeta oksad su jalgu peksavad ei ole üldse tore joosta. Võistlesime Silviaga kahekesi ning kuna jõudsin talle üsna raja alguses järgi ning möödusin, siis jah, võitsin.



Peale seda nädalat tuli mul "imetore" arvestuste nädal, kus ma trenni ei teinud, v.a. teisipäeval ja kolmapäeval uisutamas käimine (niipalju kui palju seda trenniks saab nimeta). Laupäeval otsustasin minna siis Munamäe jooksule esimest korda, kuna nädal ei olnud pm midagi teinud, siis ei lootnudki, et see väga hästi läheb. Kuigi väga ei kurdagi jooksutempo üle, kuid siiski, kui keegi oleks mul ees jooksnud ning vedanud, oleks ilmselt paremini läinud (oleksoleks...). Antile ja Ralfile tegin ära vähemalt!! :D Igatahes, 13,1km rajal sain ajaks 1h ja 6minutit, mida Koska mulle minuti pealt ennustas ka (sa peaksid vist elukutset vahetama!!) Järgmisel päeval olid jalad kanged ja lihased valusad, mõnus, polnud ammu sellist asja nagu lihasevalu tundnud. Kolmapäeval võtsime ette teekonna Kütiorgu, et seal läbida matkarada. Jooksime Lauraga rahulikult selle läbi, teekonnal vahepeal loodust vaadates. Selleks kulus siis 1 tund ja 18 minutit. Neljapäeva õhtul külastasin üle pikapika aja jõusaali, kus tegin tunnike harjutusi ning järgmisel päeval sain kõhulihaseid valutada :).

Eile, ehk siis laupäeval käisime ära 10. KoKu jooksul. 15,5 km, vanad kaardid, hea meeleolu, väsitav raba - kõik see tegi/teeb selle eriti mõnusaks hooajalõpu võistluseks. Kuigi peab tunnistama, et lõpus võis oma väsimust võrrelda natuke "surmeisega". Esimesel kaardil suutsime teha u 10 minutilise vea. Rabas nähes kaugel enda ees Margreti ja Marilit, otsustasime, et läheme jooksuga järgi ning möödume neist, raske oli kuid asja sai, oma üllatuseks möödusime üsna paljudest võistkondadest sellel etapil, jooksime mööda ka Mittist ja Postist! :D Igatahes kunagi suutsid mul jalad krampi minna ning lõpuks oli liikumine suht nullilähedane, kuid me läbisime selle B-raja ning tulime 7ndana välja, naistest siis 2.


Võistlused läbi ning hing rahul, supeeeeeer!! Nüüd siis väike puhkus ning seejärel alustan ettevalmistusega järgmiseks hooajaks, loodan, et siis läheb kõik veel paremini ning et olen veel paremas vormis!

Vaheaeg sai ka läbi :( ning ei jõudnudki midagi erilist teha, siiski enne KoKu't natukene sai. Homme kooli ning teine periood, jätkan veel siiski Treffneris. Tartusse jõudes sain väikese niiöelda šokiseisundi - natuke kurb, natuke rõõmus, natuke vihane ja natuke kõike muud ka, hästi elame!!! Üritan selle teise perioodi lõpuni käia ning seejärel vaatab, otsustab mis edasi saab.

Järgmine postitus tuleb ma ei tea millal, üritan väikest puhkust teha. Aga dsaukii senikauaks! :)

Kommentaarid